وبلاگ دیجیتال مارکتینگ آروند

دیجیتال مارکتینگ آروند

وبلاگ دیجیتال مارکتینگ آروند

دیجیتال مارکتینگ آروند

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت و وارد شدن به دنیای اینترنت و دیجیتال این روزها ذهن خیلی از افراد را به خودش مشغول کرده و همه به دنبال این هستند که یک کسب و کار اینترنتی پر سود و پر درآمد را راه اندازی کنند و اگر اغراق نباشد یکی از راه های افزایش فروش کسب و کارهای فیزیکی، فقط طراحی وب سایت و وارد شدن به دنیای اینترنت است. از این رو انتخاب بهترین شرکت برای طراحی سایت اهمیت پیدا می کند.

دیگر زمان آن گذشته که کالاها و محصولات خودتان را از به صورت فیزیکی و رو در رو بفروشید. زمان آن شده که این روند خرید را خیلی راحت تر کنید و با طراحی سایت از هر جایی در دنیا مشتری های زیادی را جذب خودتان کنید و از آن طرف افزایش فروشی چند برابری داشته باشید.

طراحی سایت

 

اگر تا به حال در کسب و کار خودتان وب سایتی نداشته اید دیگر وقت فکر کردن نیست همین الان گوشی تلفن تان را بردارید و با ما تماس بگیرید و برای ایده هایی که برای طراحی سایت تان دارید از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

اما سوال مهم این است:

طراحی سایت مان را به چه شرکتی باید واگذر کنیم؟ یا بهتر بگوییم در انتخاب بهترین شرکت برای طراحی سایت چه فاکتورهایی را باید مد نظر گرفت؟

جواب دادن به این سوال از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که بایستی شرکتی را انتخاب کنید که در کارش حرفه ای باشد و از بهترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب سایت استفاده کند و بهترین شکل ممکن روی سئو سایت کار کند تا خیلی سریع تر به لینک اول جستجوی گوگل نزدیک و نزدیک تر شود.

در این مقاله قصد داریم چند نکته کوچک اما کاربردی و بسیار مهم را ارائه دهیم که به راحتی بتوانید از بین صدها شرکتی که طراحی سایت را انجام می دهند یک شرکت را انتخاب کنید.

نکته اول: شرکتی را انتخاب کنید که نمونه و تجربه کاری زیاد و متفاوتی را ارائه داده باشد

داشتن رزومه و تجربه کاری موفق و از همه مهمتر نمونه طراحی وب سایت های متفاوت می تواند یکی از فاکتورها و عوامل در انتخاب شرکت برای طراحی وب سایت تان باشد. قبل از انتخاب سعی کنید وارد سایت شرکت مربوطه شوید و از بالا تا پایین تمام سایت را برانداز کنید.

نمونه کارهای اجرایی را مشاهده کنید و در صورت نیاز با مشتریان این شرکت تماس بگیرید و تمام اطلاعات را از این اشخاص بپرسید چرا که این اشخاص بدون هیچ چشم داشتی و بدون هیچ ترسی تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهند.

اینجا بحث هزینه و پول در میان است. قرار نیست که شرکتی برای شما یک سایت را به صورت رایگان طراحی کند و قطعاً هم این کار را نمی کند. پس این حق شماست که با اطلاعات کامل شرکت مربوطه را انتخاب کنید و هر زمان که اطلاعات تان کامل شد درخواست مشاوره حضوری بگیرید.

رابط کاربری تاثیر زیادی در رونق کسب و کار آنلاین دارد

نکته دوم: توانایی و مهارت برنامه نویسی کارمندان شرکت را محک بزنید

یکی دیگر از نکاتی که قبل از انتخاب شرکت برای طراحی سایت باید رعایت کنید این است که شرکتی را انتخاب کنید که کارمندانی با تجربه در امر برنامه نویسی داشته باشند و در اصل برنامه نویسان و طراحان سایت حرفه ای باشند.

شاید از خودتان بپرسید: چطور می توان متوجه شد که این کارمندان و یا به اصطلاح برنامه نویسان این توانایی و مهارت را در خودشان دارند که بهترین سایت را با بهترین زبان برنامه نویسی طراحی کنند؟

یکی از روش هایی که می توان به کار بُرد این است که با شرکت تماس بگیرید و از آنها چند سوال در مورد طراحی وب سایت بپرسید. به عنوان مثال از این افراد می توانید بپرسید:

  • امنیت و قدرت کدام زبان برنامه نویسی نسبت به بقیه بهتر است؟
  • تفاوت سایت هایی که با زبان برنامه نویسی اختصاصی نوشته می شوند با سایت های وردپرسی در چیست؟
  • بیشتر با چه زبان برنامه نویسی سایت ها را طراحی می کنند؟
  • بعد از طراحی وب سایت چه مراحلی باید طی شود تا سایت برای موتورهای جستجو بهینه شود؟
  • از چه تکنیک ها و تکنولوژی هایی برای طراحی وب سایت استفاده می شود؟
  • هزینه ی طراحی وب سایت بر چه اساسی تعیین می شود؟
  • سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

و خیلی از سوالات بیشماری که می توان از این اشخاص پرسید و به طبع هر کدام که به صورت تخصصی تر پاسخ داده شود مشخص کننده این است که با یک تیم فوق حرفه ای و کاملاً با تجربه طرف هستید. در این طور مواقع می توان به این شرکت ها اعتماد کرد تا سایت تان را طراحی کنند.

نکته سوم: در طراحی سایت رابط کاربری را جدی بگیرید

یکی از نکاتی که باعث می شود به یک مشتری یا یک بازدید کننده نسبت به سایت، یک حس خوب دست دهد، رابط کاربری است و شاید به جرأت بتوان گفت که این مورد همه چیز یک کسب و کار آنلاین به حساب می آید.

رابط کاربری در اصل به این موارد خلاصه می شود:

  • استفاده و به کار بردن رنگ های مناسب در طراحی سایت
  • ریسپانسیو بودن یا همان واکنش گرا بودن سایت نسبت به هر صفحه نمایشی
  • چیدمان منوهای پر کاربرد در مقابل چشمان کاربر
  • استفاده از فونت های زیبا در طراحی وب سایت
  • طوری از گزینه ها استفاده کنید که مشتری با یک بار دیدن بتواند به راحتی مشکلش را حل کند نه این مدام به دنبال گزینه مورد نظرش باشد

این موارد و خیلی از موارد دیگر که فقط طراح و برنامه نویس سایت می تواند آن را عملی کند و خیلی از سایت ها با همین رابط کاربری توانسته اند مشتریان خیلی زیادی را به سمت خودشان بکشانند و این نشان دهنده ی این است که شرکت هایی که طراحی سایت را بر عهده می گیرند خودشان را به جای مشتری می گذارند و تمام این موارد را از دید این اشخاص نگاه می کنند.

نکته چهارم: مدت زمان تحویل پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است

برای طراحی هر وب سایتی یک زمان مشخص وجود دارد که طبق یک روال و فرآیند خاص پیش می رود البته اگر کارفرما از نوع کار راضی باشد وگرنه ناراضی بودن کارفرما یعنی طولانی شدن زمان تحویل پروژه. به هر حال تمامی این موارد وابسته به این است که کارفرما یک سری امکانات خاص را در طراحی سایت از شرکت طراح درخواست کرده باشد.

شرکت باید متعهد باشد که سر موعد مقرر سایت را تحویل دهد.

هرگاه تصمیم گرفتید با یک شرکت طراح وب سایت همکاری کنید حتماً در متن قرارداد یا همان متن همکاری به این نکته توجه کنید که مدت زمان تحویل پروژه را ذکر کرده باشند و این شرکت باید متعهد باشد که سر موعد مقرر این سایت را تحویل دهد.

اما فرض کنید که کارفرما یک سری کارها و امکانات ساده را از شرکت طراح سایت درخواست کرده باشد و در موعد مقرر هم این پروژه را تحویل ندهد به طور حتم هم شما به عنوان کارفرما ضرر خواهید کرد هم شرکت طراح. در اصل بیشترین ضرر را این شرکت طراح متحمل می شود. از جمله

  • وقتی نتواند یک پروژه را در تاریخ مورد نظر تحویل دهد پس به طور حتم پروژه های دیگر را هم از دست خواهد داد
  • عدم تحویل پروژه در تاریخ مقرر می تواند باعث نارضایتی مشتریان شود و نارضایتی باعث بازاریابی دهان به دهان از نوع منفی و به ضرر خود شرکت تمام می شود
  • به مرور زمان افزایش نارضایتی ها باعث کاهش و ریزش مشتری ها خواهد شد

نکته پنجم: سئو و بهینه سازی بعد از طراحی سایت

سئو و بهینه سازی سایت یکی از ارکان اصلی بعد از طراحی وب سایت به حساب می آید. اگر سایتی نتواند خودش را برای موتورهای جستجو بهینه کند مطمئناً دوامی نخواهد آورد و بعد از مدتی از بین خواهد رفت. اما مادامی که بک لینک بسازید و در کنار بک لینک ساختن اقدام به تولید محتوا کنید مطمئن باشید که سایت تان در بهترین رتبه های جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت.

سئو یکی از ارکان اصلی  وب سایت به حساب می آید

اما سئوال این است که اشخاصی که به تازگی مدیریت یک سایت را بر عهده می گیرند از سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، بک لینک ساختن، فعالیت در شبکه های اجتماعی و خیلی از موارد دیگر اطلاعی ندارند. این اشخاص چه کاری بایستی انجام دهند؟

پاسخ به این سوال این است که بایستی در همان ابتدای فعالیت سایت، طراح و برنامه نویس سایت بتواند این مهم را برای آنها فراهم کند و اگر هم از نظر هزینه مشکلی ندارید می توانید سئو سایت تان را به شرکت طراح سایت بسپارید و خودتان نظاره گر دریافت بهترین رتبه در نتایج جستجوی گوگل باشید و به مرور زمان هم شاهد افزایش مشتری و افزایش فروش باشید.

حالا برسیم به این سوال:

چه شرکتی را برای طراحی سایت مان انتخاب کنیم؟

این سایت یکی از سایت های موفق در طراحی سایت به حساب می آید و این را نه تنها خود شرکت آروند بلکه مشتریان این سایت هم با افتخار این را بیان کرده اند. این شرکت 7 سال سابقه کاری و بیشتر از 400 مشتری راضی دارد که خدمات خیلی زیادی را به مشتریان ارائه می دهد. از جمله

  • طراحی سایت
  • طراحی اپلیکیشن
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • تولید محتوا
  • طراحی گرافیکی
  • تبلیغات در گوگل
  • بازاریابی ویدیویی

و خیلی از موارد دیگر که هر کدام به نوعی رزومه ی این شرکت قَدر در طراحی سایت به حساب می آید.

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی