وبلاگ دیجیتال مارکتینگ آروند

دیجیتال مارکتینگ آروند

وبلاگ دیجیتال مارکتینگ آروند

دیجیتال مارکتینگ آروند

  • ۰
  • ۰

علاقه و صبر و تحمل اگر اغراق نباشد از مهمترین و بارزترین فاکتورها و عوامل در موفقیت یک کسب و کار اینترنتی به حساب می آید که باعث می شود یک سایت در مسیر کسب سود و کسب درآمد قرار بگیرد و اگر این موارد نباشد به طور حتم بعد از مدتی کسب و کارتان را رها و به سراغ کار دیگری خواهید رفت و این برای رقبای شما خیلی خوشحال کننده تر خواهد بود.

اگر در اینترنت یک جستجوی ساده انجام دهید متوجه می شوید که سایت های خیلی زیادی هستند که هر روز به مانند قارچ رشد می کنند اما به دلیل اینکه مهمترین فاکتور یعنی علاقه و صبر و تحمل را در اولویت کاری خودشان قرار نمی دهند به سرعت شکست را قبول می کنند.

رمز موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی

اگر پای علاقه در راه اندازی کسب و کار اینترنتی در میان نباشد به طور حتم کسب سود، کسب درآمد، موفقیت، برند سازی، شهرت، معروفیت و خیلی از موارد، دیگر معنا و مفهوم خاصی پیدا نخواهد کرد. همین فاکتور باعث می شود تا تمام سختی ها را به جان بخرید و با سعی و تلاشی که از خودتان به نمایش می گذارید به جایگاهی که مد نظرتان هست برسید.

تصور خیلی از افراد این است که در کسب و کارهای اینترنتی موفقیت زمانی خودش را نشان می دهد که یک ایده کاملاً جدید داشته باشید. شاید این مورد در ابتدا خیلی به واقعیت نزدیک باشد اما بایستی به این مورد توجه کنید که شما دست روی هر کسب و کار آنلاینی بگذارید نمونه آن در همین کشور خودمان ساخته شده است و تنها کاری که شما می توانید انجام دهید این است که با استفاده از فاکتور علاقه و صبر و تحمل یک سری مزیت های رقابتی را در کسب و کار آنلاین تان ایجاد کنید که شما را به سمتی هدایت کند که خیلی سریع تر از رقبا به سود و درآمد برسید.

با صبر و تلاش مزیت های رقابتی را در کسب و کارتان ایجاد کنید

این مقاله قصد دارد به یکی از رازهای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی اشاره کند که واقعاً هر کسی به آن پی نبرده است و به طور حتم اگر از فاکتور علاقه و صبر و تحمل استفاده کنید موفقیت شما در این مسیر حتمی خواهد بود.

اولین دلیل: علاقه و صبر و تحمل باعث رشد و پیشرفت کسب و کار اینترنتی تان خواهد شد

شاید از نگاه خیلی ها این مورد از فاکتورها و عوامل موثر در موفقیت یک کسب و کار اینترنتی نباشد اما به طور حتم و قطع به یقین علاقه و صبر و تحمل باعث می شود تا شما به سمت موفقیت یا شکست قدم بردارید. نه فقط در کسب و کار اینترنتی بلکه در هر کاری که مایل به راه اندازی آن باشید اگر از این سه فاکتور استفاده کنید مطمئناً به جایگاهی که حقتان هست خواهید رسید.

وقتی این سه فاکتور را در کنار هم قرار دهید باعث می شود تا به هنگام جذب مشتری بیشترین تمرکزتان را روی تولید محتواهای متنی، ویدیویی، پادکست های صوتی و غیره قرار دهید. هر چند تولید کردن این موارد سخت و دشوار است اما وقتی می دانید آینده شما وابسته به سعی و تلاش است پس فاکتور علاقه و صبر و تحمل را هم چاشنی آن می کنید تا یک کسب و کار موفق را پایه گذاری کنید. این سه عامل باعث می شود تا خستگی ها از بین برود و جای آن انگیزه و شور و اشتیاق جایگزین شود.

به طور مثال یک زمانی از “پیر امیدیار” رئیس ایرانی الاصل شرکت eBay می پرسند: شما اینقدر کار می کنید خسته نمیشید؟ پیر امیدیار جواب میده: من اصلاً کار نمیکنم. خبرنگار دوباره بهش میگه: شما از صبح خیلی زود میاید تا آخر شب میمونید و این همه کار می کنید. دوباره پیر امیدیار جواب میده: من به کارم علاقه دارم و به خاطر همین هیچوقت خسته نمیشم.

و همین نکته کوچک قدرت علاقه و صبر و تحمل را در رسیدن به موفقیت نشان می دهد.

دومین دلیل: تلاش ها در این طور مواقع دو یا چند برابر می شود

خیلی از افرادی که دست به راه اندازی کسب و کار آنلاین می زنند بعد از مدتی آن را رها می کنند و تازه می فهمند که به آن علاقه ای ندارند و اگر علاقه ای هم بوده کاملاً کاذب بوده است. اما اگر همیشه و حتی قبل از راه اندازی این نوع کسب و کارها به فاکتورهای علاقه و صبر و تحمل اهمیت ویژه ای بدهید باعث می شود تا بعد از راه اندازی تلاش ها چند برابر شود و در یک مدت زمان مشخصی متوجه می شوید که در صدر جستجوهای گوگل قرار دارید.

به طور حتم وقتی فاکتورهای مورد نظر با سعی و تلاش و کوشش ادغام شود بعد از مدتی می توانید ثمره و میوه کسب درآمد در هر کسب و کاری را با دستان خودتان و زمانی که به بار نشست، بچینید. نداشتن علاقه باعث می شود تا خیلی راحت هر هدفی حتی اگر بزرگ و قابل دستیابی هم باشد دیگر برایتان ذره ای اهمیت نداشته باشد و در همان دایره راحتی که دور خودتان کشیده اید باقی بمانید و سعی و تلاشی از خودتان نشان ندهید.

سومین دلیل: علاقه و صبر و تحمل باعث می شود تا به صورت روزانه اطلاعات تان را به روزرسانی کنید

صاحبان کسب و کارها به خصوص آنهایی که در حوزه اینترنت فعالیت می کنند به این مورد نیاز دارند که به صورت روزانه اطلاعات مورد نیازشان در مورد سئو، بهینه سازی موتورهای جستجو، تولید محتوا، تولید پادکست های صوتی، تولید ویدیو، تکنیک ها و روش های جذب بازدید کننده، روش های بازاریابی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و هر چیز دیگری که به کسب و کارهای آنلاین ارتباط دارد و باعث پیشرفت آن می شود را فرا بگیرند و این مورد هم میسر نمی شود مگر با داشتن فاکتور علاقه و صبر و تحمل.

با این فاکتورها و عوامل است که می توانید از رقبا پیشی بگیرید و از هر جایی اطلاعات مورد نیازتان را به دست بیاورید. با داشتن علاقه است که می توانید شب و روز محتوا تولید کنید و بک لینک های با ارزش ایجاد کنید تا زودتر کسب و کارتان برای موتورهای جستجو شناخته شده تر شود.

قرار بر این نیست که کارهای خیلی بزرگی انجام دهید که دیگران از انجام آن ناتوان باشند. فقط کافیست به صورت روزانه اطلاعات تان را به روزرسانی کنید حتی اگر در یک مورد بسیار کوچک باشد. بعد از آن متوجه می شوید که چطور در نتایج جستجوی گوگل رشد بسیاری کرده اید و همچنین کسب درآمدتان هم بیشتر شده و همه اینها به همین سه فاکتور ختم می شود.

چهارمین دلیل: اگر به کسب و کارتان علاقه نشان ندهید به طور حتم جایتان را به رقبا خواهید داد

رقبای شما منتظر یک لغزش کوچک شما هستند و برای آنها هیچ چیزی بهتر از این نیست که کسب و کارتان را رها کنید و به سراغ یک کار دیگر بروید. اما اگر از سه فاکتور علاقه و صبر و تحمل در زمینه کاریتان استفاده کنید به طور حتم به یک رقیب سر سخت برای رقبا تبدیل خواهید شد و هرگز ناامید و دلسرد نخواهید شد.

درصد شکست در کسب و کارهای اینترنتی به همین دلیل افزایش پیدا می کند و زمانی که می بینید رقبا تمام بازار را قبضه کرده اند و مشتری های کمتری نصیب شما شده است این ناامیدی و دلسرد شدن ها بیشتر و بیشتر می شود و جا را برای پیشرفت رقبا خالی می کنید و این همان چیزی است که آنها به دنبالش هستند.

در این مسیر ناملایمات و سختی ها خیلی زیاد هستند. نه گوگل دلش برای شما می سوزد و نه رقبا. پس با دوستی با گوگل و جنگ با رقبا می توانید به هر آنچه که مایلید در دنیای اینترنتی از ثروت، شهرت، موفقیت، برند شدن و هر چیزی دیگری برسید فقط و فقط با علاقه و صبر و تحمل.

پنجمین دلیل: با فاکتور علاقه می توانید مشکلات مشتریان را مشکلات خودتان بدانید

یکی از دلیل های دیگری که خیلی از کسب و کارها چه فیزیکی و چه اینترنتی در ادامه ی راه به بن بست می خورند و شکست را قبول می کنند این است که مشکل مشتریان را مشکل خودشان نمی دانند. این کسب و کارها بیشتر تمرکزشان روی کسب سود است. همین و بس.

اما اشخاصی که به کارشان علاقه دارند و سختی های زیادی کشیده اند تا به این نقطه برسند برایشان خیلی مهم است که بتوانند از هر راهی که شده مشکلات مخاطبین و مشتریانشان را حل کنند. این اشخاص یک درک متقابلی نسبت به حل مشکل مشتریان خودشان دارند و حاضرند در خیلی از موارد هزینه کنند تا مشکلات آنها را حل کنند و همه ی این موارد وابسته به علاقه و صبر و تحملی است که این افراد از خودشان نشان می دهند.

اما اگر در این مسیر علاقه و شور و اشتیاقی از خودتان نشان ندهید نه تنها برای حل مشکلات مخاطبین هزینه نمی کنید بلکه قدم از قدم هم بر نمی دارید و همین مورد کوچک باعث می شود که به مرور زمان بازدید کننده و مخاطبین تان را از دست می دهید و تازه به این فکر می افتید که چرا این اتفاق افتاده است.

تضمین موفق شدن و پیشرفت کردن در کسب و کارهای اینترنتی به سه فاکتور علاقه و صبر و تحمل وابسته است و همین مورد باعث می شود تا یک یا دو سال زحمت بکشید اما بعد از این مدت لذت شیرین رسیدن به درآمد را بچشید.

  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی